علم و ثروت
معلم پسرک را صدا زد تا انشایش را با موضوع علم بهتر است یاثروت
را بخواند,
را بخواند,
پسرک با صدای لرزان گفت ننوشته ام !
معلم با خط کش چوبی پسرک را تنبیه کرد و او را پایین کلاس پا در هوا
نگه داشت پسرک در حالیکه دستهای قرمزو باد کرده اش را به هم
می مالید زیر لب گفت: آری ثروت بهتر است چون اگر داشتم دفتری
میخریدم و انشایم را می نوشتم ...
+ نوشته شده در جمعه سوم آبان ۱۳۹۲ ساعت 23:9 توسط محمد نصیری
|